Targ

Witaj na targowisku!
Tutaj możesz kupić różne księgi
jak i moce za monety. Umilają one rozgrywkę
a także dają więcej możliwości. 

Jak dokonać zakupu? Należy wybrać przedmiot ( na który Cię stać) i poinformować administrację.
Jak wymienić punkty za aktywność na monety? Należy poinformować
administrację jaką kwotę chcesz uzyskać ze swoich punktów ( 2 pt. = 1 moneta )


+1 do jednej z statystyk
( siła, intelekt, szybkość, zwinność, wytrzymałośc)
4 monety

Księgi wiedzy:
~Tom 1 - Dawne dzieje wilków
+ 50 exp. do wiedzy  20 monet
~Tom 2 - Wojny ludzkie
+ 100 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 2
40 monet
~Tom 3 - Wojny magiczne
+ 150 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 4
60 monet
~Tom 4 - Najpotężniejsze watahy
+ 200 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 5
85 monet
~Tom 5 - Władcy ludzi
+225 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 7
100 monet
~Tom 6 - Rośliny lecznicze
+ 250 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 8
115 monet
~Tom 7 - Rośliny trujące
+ 275 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 10
135 monet
~Tom 8 - Zielarstwo cz. 1
+ 300 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 11
150 monet
~Tom 9 - Zielarstwo cz. 2
+325 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 13
165 monet
~Tom 10 Zwierzęta : wszystko o 
wszelkich istotach
+ 350 exp. do wiedzy wymagany poziom w. - 15
200 monet

Księgi mocy 
~Tom 1 - Jak kontrolować moce cz. 1
+ 100 exp. do mocy
20 monet
~Tom 2 - Jak kontrolować moce cz. 2
+150 exp. do mocy wymagany poziom m. - 2
40 monet
~Tom 3 - Odkrywanie swych mocy 
poradnik dla szczeniąt i nie tylko...
+ 200 exp. do mocy wymagany poziom m. - 4
60 monet
~Tom 4 - Pradawne zaklęcia
+225 exp. do mocy wymagany poziom m. - 5
85 monet
~ Tom 5 Spis wszystkich możliwych mocy
+ 250 exp. do mocy wymagany poziom m. - 7
100 monet

Możesz dokupić moce dla swojego wilka.
Pamiętaj, aby były zgodne z żywiołem Twojej postaci.
( jedynie żywiołem, podżywiołem- nie )

Ogień
•Przywoływanie domonów - 60 monet
wymagany poziom mocy - 5
•Zmiana w demona - 70 monet
wymagany poziom mocy - 15
•Władanie płomieniami - 80 monet
wymagany poziom mocy - 30
•Tworzenie niedużego ognia - 50 monet
wymagany poziom mocy - 10

Woda
•Przemiana w morskie stworzenie- 70 monet
wymagany poziom mocy - 15
•Oddychanie pod wodą - 60 monet
wymagany poziom mocy - 10
•Umiejętność rozmowy z morskimi zwierzętami - 50 monet
wymagany poziom mocy - 5
•Nieduża kontrola nad wodą ( np. tworzenie fal na ok. 3m )
- 80 monet
wymagany poziom mocy - 30

Ziemia
•Moc zmiany w dowolne zwierze lądowe - 70 monet
wymagany poziom mocy - 15
•Moc kontroli nad roślinnością - 80 monet
wymagany poziom mocy - 30
•Moc wskrzeszania ( 6h od zgonu ) - 120 monet
wymagany poziom mocy - 50
•Umiejętność tworzenia trzęsień ziemi 4 stopnia - 48 monet
wymagany poziom mocy - 8

Powietrze
•Władanie nad wybranym zjawiskiem atmosferycznym
- 80 monet
wymagany poziom mocy - 30 
•Moc iluzii ( tworzenie przedmiotów
będących jedynie wyobrażeniami) - 50 monet
wymagany poziom mocy - 10
•Moc telekinezy - 70 monet
wymagany poziom mocy - 8
•Zmiana w dowolnego ptaka - 70 monet
wymagany poziom mocy - 15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz