Regulamin

W każdym miejscu jak i na każdej stronie internetowej znajduje sie regulamin. Jest to zbiór zasad ( często także wyjaśnień ) danego miejsca czy wityryny. Twoim obowiązkiem jako jeden z gości watahy jak również jej członka jest zapoznanie sie z nim oraz przestrzeganie go i informowanie administracjii o jego wykroczeniach.

Ogólne
  1. Każdy członek oraz gość watahy posiada obowiązek zapoznania się jak i przestrzegania regulaminu.
  2. Brak znajomości zasad nie zwalnia z ponoszenia kar za jego nieprzestrzeganie.
  3. Wykroczenia ( do 5 ) są karane informacją, ewentualnie niewielką karą, zaś za zignorowanie ostrzeżeń grozi wydalenie z watahy.
  4. Należy być tolerancyjnym i miłym dla każdego wilka i gościa ( nie trzeba wszystkich ubóstwiać lecz być uprzejmym ).
  5. Każdy członek watahy ma obowiązek pomóc nowemu wilkowi bądź odwiedzającemu jeśli zostanie o to poproszony.
  6. Najpierw przeczytaj regulamin, zamiast zasypywać administrację milionami pytań- być może właśnie tu znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
  7. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze jak i wiadomości na czacie.
  8. Wszelkie błędy czy literówki należy zgłaszać administracji.
  9. Wszystkie treści na stronie należą do Watahy z Duskendale- zakazuje sie kopiowania jak i edytowania ich.
  10. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany formularzu i regulaminu (wszyscy będą informowani o zmianach )
Dodawanie formularzy i opowiadań
  1. Formularz wysyłamy dopiero po zapoznaniu się z regulaminem watahy- dzięki temu unikniemy niepotrzebnych problemów podczas rejestracji.
  2. Formularze są dodawane zazwyczaj w weekendy.
  3. Wszelkie błędy w formularzu administracja wypisuje w prywatnej wiadomości z prośbą poprawy.
  4. Każdy nowy członek dostaje autora na stronie- dzięki temu każdy sam dodaje opowiadania.
Postać
  1. Możesz posiadać jedynie dwa dorosłe wilki oraz dwa szczeniaki.
  2. Wataha z Duskendale jest stadem realistycznych wilków ( zdjęcia ).
  3. Zabronione są jakiekolwiek dodatki (talizmany, kolczyki ) oraz barwienia futer.
  4. Dozwolony jest nienaturalny kolor oczu.
  5. Zabronione są drastyczne zmiany formularzu po dołączeniu do watahy.
  6. Nie można zmienić wyglądu wilka ( chyba że na tego samego w innej pozycji)
  7. Imię wilka na zdjęciu jest mile widziane.
  8. Imiona nie mogą się powtarzać.
  9. Wiek wilka ( po ludzkiemu ) mnożymy przez 7 aby uzyskać jego "wilczy" wiek.
  10. Aby stać się Samcem/Samicą Beta i Samcem Alfa należy uzyskać pozwolenie administracjii ( beta ) lub stać się partnerem Bety/Alfy.
  11. Szczeniaki nie podlegają hierarchii i nie biorą udziału w polowaniach.
  12. Każdy żywioł ma swój "podżywioł" : Ogień - ogień, śmierć, ciemność, nienawiść, zło ( itp. ) | Woda - spokój, dobro, woda, zwierzęta morskie | Ziemia - życie, roślinność, ziemia, skały, zwierzęta | Powietrze - lód, powietrze, wolność. - każdy z nich odpowiada za moce wilka.
  13. Dorosły wilk może posiadać jedynie 3 moce, szczeniaki 2 ( w wieku 2 lat otrzymują trzecią)
  14. Twój wilk nie jest bogiem- nie może wskrzeszać, całkowicie kontrolować jeden żywioł, kontrolować inne wilki, jego moce nie mogą drastycznie oddziaływać na rzeczywistość ( np. Nie może w nocy przywołać dnia).
  15. Charakter należy opisać w co najmniej 5 zdaniach.
  16. W statystykach dorosły może wykorzystać max. 150 pt, szczenie 100.
  17. Punkty w statystykach są podnoszone wraz z zakupem niektórych przedmiotów.
  18. Poziom wiedzy można podnieść poprzez zakup ksiąg oraz zajęcia.
  19. Poziom mocy można podwyższyć poprzez zajęcia i księgi.
  20. Szczenięta od 1 roku życia do dwóch lat są uczniami chętnych wilków. Jeśli nikt nie jest do tego chętny opiekunem szczenięcia jest jedna z Gamm ( czasem Bet lub Alf ) lub rodzic.
  21. Aby zgłosić chęć nauczania szczenięcia należy poinformować administrację.
Partnerstwo i Ciąża
  1. Nie można zmuszać innych wilków do partnerstwa.
  2. Aby zostać parą obydwa wilki muszą powiadomić administrację (tak samo z "rozwodem").
  3. Jeżeli wadera zajdzie w ciążę ( po wcześniejszym uzgodnieniu z partnerem rzecz jasna) musi powiadomić administrację.
  4. Ciąża trwa miesiąc.
  5. W jednym miocie może być max. 4 szczenięta.
  6. Tylko od rodziców zależy kto będzie pisał opowiadania jako dane szczenie.Jeżeli nie wiesz co zrobić ze szczenięciem, może ono odejść od watahy i od czasu do czasu pojawiać się w opowiadaniach innych wilków- stać się postacią NPC.
Opowiadania
  1. Opowiadania należy pisać przynajmniej raz na tydzień, szczeniaki raz na miesiąc.
  2. Tydzień po ostatecznym terminie napisania opowiadania, administracja wysyła do wilka ostrzeżenie, zaś po kolejnych dwóch tygodniach bez odpowiedzi wilk zostaje natychmiastowo wydalony z watahy.
  3. Opowiadanie musi zawierać przynajmiej 200 słów.
  4. Należy pisać w pierwszej osobie (ja).
  5. Tekst musi być poprawny pod względem ortografii i interpunkcjii- zdarzają się błędy, rzecz jasna.
  6. W opowiadaniu ( ze względu czasu i miejsca akcji - początek XV wieku, dokładnie 1423 rok ) nie wolno zamieszczać używek, broni palnej itp.
  7. W historii nie należy używać wyrazów niecenzuralnych, +18, rasistowskich.
  8. Używanie ( za cenzurowanych) przekleństw ( w umiarze ) jest dozwolone.
  9. W opowiadaniu warto uwzględnić wygląd otoczenia, porę roku, pogodę, czas oraz wygląd innych postaci.
  10. W tekscie nie możesz zabić innego wilka z watahy.
  11. W opowiadaniu nie możesz wykraczać poza swoje możliwości, np. pokonać w walce wilka z watahy, który ma więcej punktów w kategorii siła ( chyba że jakiś czynnik wpływał na Twoją kożyść, np. osłabienie przeciwnika )
  12. Jeśli chcesz aby któryś z wilków dokończył  Twoje opowiadanie, w tytule napisz CD i imię danego wilka w dopełniaczu ( kogo?, czego? ) - od Wilka CD Veny
  13. Na końcu opowiadania do dokończenia napisz np. <Vena?> lub jeśli chcesz aby opowiadanie dokończył ktokolwiek < Ktoś?>
  14. Dokańczając czyjąś historię można zmienić jej dalszy przebieg.
  15. W dokończeniu piszesz jako ty- Twój wilk, nie osoby która rozpoczęła ciąg.
  16. Pod opowiadaniem należy dodać ile słów ma historia oraz ile punktów się należy.
Czat
  1. Na czacie posługujemy się imionami swoich wilków.
  2. Przekleństwa należy cenzurować.
  3. Zakazane jest używanie treści nieprzyzwoitych, +18, rasistowskich.
  4. Nie wolno wysyłać tzw. Łańcuszków czy linków do innych stron.
  5. Wszelkie kłótnie należy rozwiązywać między sobą poprzez prywatne wiadomości.
Komentarze
  1. Jeżeli nie podoba Ci się coś- nie hejtuj, zachowaj to dla siebie.
  2. Prosimy o wzajemne nie obrażanie i nie wyzywanie się.
  3. Jeśli Twoja praca (zdjęcie ) znajduje się na naszej stronie i sobie tego nie życzysz, napisz do administracjii zamiast żalić się w komentarzu.
  4. W komentarzach można składać propozycje sojuszów.
Punkty i targ
  1. Dochodząc do watahy otrzymujesz 25pt. ( punktów )
  2. O każdym zakupie należy poinformować administrację.
  3. 2 pt. można wymienić na 1 monetę.
  4.  Można zakupić tylko jedną rzecz na jeden tydzień.
  5. Punkty dodajemy/odejmujemy za :
  • Dołączenie - 25pt.
  • Opowiadanie  200-250 słów - 10pt.
  • Opowiadanie +250 słów - 15pt.
  • Dodanie nowego banera - 20pt.
  • Dodanie nowego Questa - 35pt.
  • Wykonanie misji - od 50pt do 100pt.
  • Zaproszenie kogoś do watahy (z potwierdzeniem od obydwu stron)- 50pt.
  • Dodanie nowego przedmiotu do targu ( wysłanie propozycji administracji) - 40pt.-60pt.
  • Łamanie regulaminu-  -30pt. 
Poziomy i statystyki
  1. Zajęcia z mocy i wiedzy odbywają się 2 razy na miesiąc ( dodają exp. w zależności od poziomu)
  2. Zajęcia polegają na wykupieniu ich i napisaniu opowiadania o nich.
  3. Awansując na Betę/Alfę Twój poziom mocy i wiedzy wzrasta o 20 lvl.
  4. Każdy poziom ma swoje granice :
  • 1 lvl.  od 0 do 100 exp.
  • 2 lvl. od 100 do 200 exp.
  • 3 lvl. od 200 do 400 exp.
  • 4 lvl. od 400 do 600 exp.
Ogłoszenia
  1. Ogłoszenie może dodać każdy.
  2. Za dodanie informacji płaci się 1 punkt.
  3. Można dodać tylko dwa ogłoszenia dziennie.
  4. W ogłoszeniu zabrania się używania przekleństw, treści + 18 itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz